Ogromne miesnie w miesiac

anabola steroider köpa

Osoby, które mająszybką przemianę materii w trakcie budowania masy mięśniowej muszą utrzymywać rygorystyczną dietę wysykowęglowodanową z obfitą ilością białka. Posiłki powinno się przyjmować aż do sześciu razy w ciągu dnia, a odstępy pomiędzy nimi mogą być nieco wydłużone. Dieta ektomorfików oparta jest na obszernej ilości spożywanych kalorii. Powyżej 60% kalorii trzeba dostarczać z węgli, 25% z produktów białkowych, a pozostałą część uzupełnić tłuszczami. Zauważyć trzeba że dieta jest kwestią bardzo osobistą. Nie istnieją ogólne plany żywieniowe, dlatego też każda osoba powinien ją ułożyć samodzielnie i przystosować do swojego zapotrzebowania. Jak nie macie odpowiedniej wiedzy, można zasięgnąć rady u dietetyka lub trenera personalnego. W wypadku spożywana odżywek, ektomorficy powinni zaopatrzyć się w tłuszcze omega-3, karnitynę oraz stacki witaminowe pod postacią chelatów. Oprócz tego, warto dołączyć do swojej diet suplementy węglowodanowe (bądź białkowo-węglowodanowe), w celu uzupełnienia brakujących kalorii czy też gdy nie ma czasu na systematyczne przyjmowanie posiłków.
Ektomorficy nie powinni zapomnieć również o codziennych treningach. Jak nie mamy możliwości na wybranie się na fitness to żeby nie przerywać planów treningowych trzeba ćwiczyć w mieszkaniu. W internecie można wyszukać dużo dobrych planów ćwiczeń które trzeba wykonywać samemu w swoim mieszkaniu. Już tylko kilkadziesiąt minut dziennie dodatkowych ćwiczeń a efekty naszej ciężkiej pracy będą zauważalne gołym okiem. Regularność i trochę silnej woli sprawi że zdobędziemy ciało jakie tylko chcemy oraz poprawimy kondycję fizyczną naszego organizmu które na pewno kiedyś nam się za to odwdzięczy. Odwiedź także http://cheveux24.fr