Szczupla figura

účinné tabletky na chudnutie acai-power.sk

Dieta na redukcję w wielu aspektach przypomina klasyczną, zbilansowaną dietę odchudzającą. Różnią je jednak planowane zamierzenia. Poniższy tekst opisuje sprawdzony jadłospis wraz z podpowiedziami dotyczącymi diety na redukcję dla osoby o wadze ok 75 kg. W diecie redukującej najważniejszym celem jest redukcja masy ciała. Z kolei dieta na rzeźbę ma na celu zredukowanie zawartości tkanki tłuszczowej przy równoległym zachowaniu aktualnej tkanki mięśniowej. W efekcie masa ciała spadać będzie znacznie wolniej, a wyniki będą widoczne nie na wadze, a przed lustrem lub przy pomiarach objętościowych.
Przygotowując posiłki zalecane jest wyeliminować artykuły smażone. Można próbować sposobu polegającego na podsmażaniu mięsa na małej ilości tłuszczu (w celu zamknięcia włókien), a następnie prażeniu w wodzie pod przykrywką. Sugerowaną metodą jest w dalszym ciągu gotowanie, parowanie, pieczenie w folii czy rękawie. Kluczową kwestią jest dodawanie przypraw. W diecie na rzeźbę stronimy od mieszanek przypraw zawierających dość często utrwalacze smaku i zapachu, a również cukier pod przeróżną postacią. Na zamianę polecane są rozmaite zioła – świeże i suszone nadające daniom silnego aromatu. Pysznym dodatkiem do chudego mięsa jest np.: musztarda sarepska nie zawierająca zwykle cukru. W kwestii mięsa powinno się wybierać chudy drób, chudą wieprzowinę (polędwiczka, schab) czy wołowinę. Pozostałymi źródłami chudego białka jest tuńczyk, także ryby tłuste takie jak łosoś i makrela. Są one także polecane ze względu na wielką zawartość kwasów omega-3. Nie można zapominać o zdrowych warzywach , które są idealnym źródłem witamin i błonnika który pozwala zniwelować uczucie głodu będąc na ujemnej liczbie kalorii. Sprawdź również jak kupić najlepsze feromony